Family time - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jessica - WaarBenJij.nu Family time - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jessica - WaarBenJij.nu

Family time

Blijf op de hoogte en volg Jessica

05 December 2016 | Australië, Sydney

December alweer... de tijd van sinterklaas, kerst, oud en nieuw, samen zijn met familie en veel koude, donkere dagen. Hier is dat precies hetzelfde, alleen is het hier behoorlijk warm. Daarnaast kan ik deze maand niet doorbrengen met mijn eigen familie, maar het feit dat ik bij een jong gezin woon zorgt voor een goed familiegevoel tijdens de feestdagen. Deze week stond alles in het teken van sinterklaas. Cadeautjes kopen, schoen zetten, sinterklaasjournaal kijken, pepernoten bakken, sinterklaas kwam langs op de Hollandse school en gisteren kregen we allemaal cadeautjes. Daarnaast was de middelste jongen jarig deze week en is de oudste jongen uitgeroepen tot sporter en voetballer van het jaar op de basisschool. Allemaal super leuk dingen!

Naast het gezinsleven heb ik ook nog mijn eigen ding. Doordeweeks heb ik tussen 09.00 en 15.00 alle tijd voor mijzelf, maar aangezien de jongens bijna zomervakantie hebben voelt het alsof ik er nu nog extra goed gebruik van moet maken. Dus ben ik deze week eerst in de Sydney tower geweest met mooi uitzicht over de stad. Al had ik dit misschien nog mooier gevonden in de avond vanwege alle lichtjes, maar goed. Woensdag heb ik met Jorna de Coogee to Bondi walk gedaan. Dit is een wandeling langs allerlei stranden en het was bewolkt dus we dachten dat dit een perfecte dag zou zijn. Qua temperatuur was dit ook wel zo, maar achteraf waren we toch helemaal verbrand. De zon is hier nog feller dan ik al dacht. Ik vond het ook grappig dat ik veel reacties kreeg op de foto die ik had geplaatst van Bondi Icebergs, het zwembad aan de zee. Ik vond dit zelf niet eens meer zo bijzonder omdat hier heel veel van dat soort zwembaden zijn aan de zee. Een beetje verwend word ik hier denk ik?
Verder heb ik nog een dagje aan het strand gehangen, ben ik met Kirsten naar Wildlife geweest, ben ik wezen stappen met Denise en Kiki (een hele bijzondere avond!) en heb ik zondag gewerkt in een winkel om wat bij te verdienen.

Oh en in 1 van de eerste weken vertelde ik over de "grote" spin die ik had gezien in huis. Dat is niets vergeleken met de spin die ik deze week in huis had... Deze was net zo groot als mijn hand (gespreid). Het heeft ons 3 uur geduurd voordat een vriendin de spin durfde weg te halen met een stofzuiger... Ik voeg de foto van de spin als laatste toe, dus als je 'm niet wilt zien moet je stoppen bij de foto van mij in de winkel.

Fijne week iedereen! Ik zie wel weer wat deze week mij brengt.

  • 05 December 2016 - 21:10

    Bernadette & Marcel:

    Hey Jessica,

    Leuke berichtjes en foto's! Ik wist niet dat je van huisdieren houdt. Leuk zo'n spinnetje in de hoek van je slaapkamer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Werken en reizen door heel Australië!

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2017

See you soon Australia

05 Juni 2017

Couchsurfing

31 Mei 2017

Winter in Australia

24 Mei 2017

No Service

15 Mei 2017

Itching
Jessica

Actief sinds 13 Aug. 2013
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 31845

Voorgaande reizen:

11 Juni 2017 - 01 Juli 2017

Thailand

19 Oktober 2016 - 11 Juni 2017

Australië

07 Oktober 2013 - 02 Januari 2014

Buitenlandstage

Landen bezocht: