Afscheid nemen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jessica - WaarBenJij.nu Afscheid nemen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jessica - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen

Blijf op de hoogte en volg Jessica

10 Januari 2017 | Australië, Sydney

Soms heb je van die dagen dat alles je tegen lijkt te zitten. Ik en Larissa zeggen dan altijd dat het duiveltje ons achterna zit. Vorige week was zo’n week. Ik ging drie dagen naar Hayms beach (met het “witste” zand ter wereld). Dit wilden we al een paar weken terug doen, maar we hadden het verzet omdat de weersverwachting zo slecht was. Met goede hoop gingen we nu die kant op, maar we hebben de eerste twee dagen alleen maar in een trui rondgelopen door de regen (duiveltje). De laatste dag hebben we gelukkig nog wel zon gezien. Ook deden we een dolfijnentour, maar uitgerekend op het moment dat wij er waren, was er geen dolfijn te zien (duiveltje). Na deze dagen weg ging ik donderdag naar een club waar ik vorige week al probeerde binnen te komen, maar toen was ik te laat. Dus opnieuw met goede hoop op tijd naar club toegegaan, werd ik zowaar toegelaten tot de rij (wauw zo’n lange rij heb ik ng nooit gezien!). Na 3 kwartier daar in de regen te hebben gestaan kregen we te horen dat de club weer vol was (duiveltje). Gelukkig kwam zaterdag Lindsay aan met haar vriend! Na een citytour wilde ik ze die avond het vuurwerk laten zien bij de darling harbour. Dit is namelijk elke zaterdag, behalve blijkbaar de 2e zaterdag van de maand… wie verzint dat nou weer? (duiveltje). Maar ach ik mag verder niet klagen, hier is het geen -8 en ik hoef niet in het donker m’n huis uit.

Oké, terug naar hier. Dit is mijn laatste week in Sydney en ben vooral druk met alles inpakken en afscheid nemen. Deze laatste week zitten we tijdelijk in een ander huis omdat het huis waar zij inzitten helemaal leeg wordt gehaald. Kijken jullie wel eens MTV Cribs? Van die huizen met te veel kamers, zwembad en pooltafel? Dit is zo’n huis…
Toch is een verhuizing, naast deze luxe, een totale chaos gepaard met stress. Ik heb nog nooit een verhuizing meegemaakt, maar prettig is anders. Toch zorgt het er ook voor dat ik het nu oké vindt om verder te gaan. Eerder deze week zag ik er zo tegenop om weg te gaan. Ik voel mij thuis in deze stad en ben nog helemaal niet uitgekeken. Toch ben ik nu ook benieuwd naar de nieuwe dingen ik ga zien en nieuwe mensen die ik weer ga ontmoeten. Vanavond neem ik afscheid van m’n hostfamilie en m’n vriendinnen, maar ik zal ze nooit vergeten want deze drie maanden in Sydney waren echt fantastisch!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Werken en reizen door heel Australië!

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2017

See you soon Australia

05 Juni 2017

Couchsurfing

31 Mei 2017

Winter in Australia

24 Mei 2017

No Service

15 Mei 2017

Itching
Jessica

Actief sinds 13 Aug. 2013
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 31843

Voorgaande reizen:

11 Juni 2017 - 01 Juli 2017

Thailand

19 Oktober 2016 - 11 Juni 2017

Australië

07 Oktober 2013 - 02 Januari 2014

Buitenlandstage

Landen bezocht: