SOS - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jessica - WaarBenJij.nu SOS - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jessica - WaarBenJij.nu

SOS

Blijf op de hoogte en volg Jessica

21 November 2016 | Australië, Sydney

SOS wordt normaal gebruikt als noodsignaal. Geen paniek, hier gaat alles nog steeds super goed, al heb ik wel wat momenten gehad waarop ik even in paniek raakte.

Zo is de zomer nu echt aangebroken en verwelkomen daarmee ook alle enge beesten zich. Na mijn eerste confrontatie met een spin zijn nu ook de kakkerlakken en grote salamanders op bezoek geweest in mijn kamer.. #SOS

Ook heb ik tijdens het uitgaan al een paar keer een SOS moment gehad. De eerste week viel ik van mijn fiets, de tweede week belandde ik in een Uber met totaal vreemden en de week daarna spuugde ik de hele club onder om vervolgens door vriendinnen bij de bewaking opgehaald te worden (oeps) #SOS

Oh en er was dit weekend een puppy bij ons over de vloer. Ik was via een vriendinnetje hier achter een site gekomen waar ik mijzelf op kon geven als dierenoppasser voor honden. Dit leek mij wel leuk om te doen omdat het jongste kind in het gezin hier helemaal weg is van honden! Dus zo gezegd zo gedaan en daar was onze eerste oppashond: Biscuit. Een beagalier puppy van 4 maanden oud. Hartstikke schattig en super leuk, totdat het nacht werd en het beestje om de twee uur eruit moest. Dit wisten we helemaal niet, want ja, ik heb nog nooit een hond gehad, laat staan een puppy. Dus je raad het al: de hele woonkamer lag vol met poep en pies, bah bah #SOS

Maar verder nog alles z'n gangetje hier. Warme dagen spendeer ik vooral op de mooie stranden hier (Ben bij Cronulla beach en Tamarama beach geweest). Ben dit weekend ook gezellig naar de dierentuin geweest, waar we een speciale rondleiding kregen van de oh zo aardige dierenverzorger. En ben ik naar Chinatown geweest, een soort zwarte markt, maar dan 100x groter. Hier heb ik alle GoPro accessoires ingeslagen!

Oh en 12 januari vlieg ik naar Melbourne!

Succes allemaal in de wind en kou, ik hoorde dat het nu wel echt een beetje winter wordt. Hier drink ik nog een lekker wijntje in de zon.

Bye Bye